2013.03.02.
18:49

Írta: lbm

Képzelt beszéd március 15.-én... (dakota mondásokkal!)

(Ismerkedjünk az indián mondásokkal…)

Hölgyeim és Uraim! Kedves NERtársak, Nyuggerek, Félázsiaiak és Dakota műkedvelők!

Azért gyűltünk ma össze, hogy megünnepeljük március 15-ét és fitogtassam dakotaismereteimet; jobb oldalamon a békemenettel, baloldalamon meg… Gyerekek! Nem volt több busz!?... Marha kevesen vagyunk ám! Na mindegy…

Szóval kedves Barátaim! Egy indián közmondással kezdeném beszédemet, ami így szól:

„Ne engedd, hogy a tegnap sokat elvegyen a mából!”  Ezt megfogadva, hagyjuk is már a múltat, meg március 15.-ét, és hagyományainkhoz hűen térjünk át megint rám! Asszem’ ma magamat és fénykoromat jöttem siratni. Érzem hogy gyengülök. Mármint a népszerűségem, az gyengül… Pedig jól teljesítünk!  Ugyan lehet vannak akik szerint „kenuban ülve másképp hallod a vízesés robaját”, de ez velem nem így van. Én mindent hallok. Hallom, hogy még vannak akik szeretnek, és boldogok.  Akik nem, azok nem igazi NERtársak, azok csak idegenszívűek! Lassan az egész ország… Éhségmenetelnek, mert nem akarják látni, hogy milyen sok munka van. Közmunka! Korunk vívmánya. Ennyi közmunkás 20 éve nem volt! Jacht-klubba is küldeném őket, de kiröhögnek, és azt mondják „azért mert eltakarod, még nem vagy nagyobb a napnál!” Ilyeneket beszélnek rólam NERtársak! Felfogjátok ezt? Össze kell fognunk, mert nagyságom lassan már árnyékot sem vet. A bankár-barát ellenzék Bajnait élteti és nem engem. Ez az arcátlanság tűrhetetlen kedves Hölgyeim és Uraim! És veszélyes is, mert „a kis tűz híréből a szél csinál nagyot”, és az ellenlábasaimnál lassan már orkán lesz, az meg hamar felemeli Bajnait, és akkor hol leszek én? Pedig ez a kormány teljesít. Alul… Mármint ezt mondják a népek, ahelyett hogy erről a Lajost kérdeznék meg. ( Tudjátok! Ő kapta az LMP-től az Aranytalicska díjat…) Na ő mindjárt elmondaná, hogy „minél magasabbra száll a sas, annál több zsákmányt lát”…  Hogy nem mindenkinek megy olyan jól mint neki? Na az okos ember ( és én meg a társaim azok vagyunk!), pontosan tudja, „a lovad mindig legyen szomjasabb nálad…” Hát mi is lenne itt kérem szépen, ha ti ugyanolyan jól élnétek mint mi?! Szó sem lehet róla!

De azért könyörögve kérem, hogy higgyétek el híveim, én mindent megteszek értetek! Lecsökkentettem a rezsit is. A vállalkozásoknak ugyan magasabb lett az energiaköltségük, de gondoltam a sárga csekk alacsonyabb összegét látva  talán észre sem veszitek a drágább árukat a boltokban… Ezen felül a csúnya nyugat helyett kelet felé nyitottam, hisz a dakoták is megmondták: „ne nyugaton, de keleten keresd a fényt!”. Megkerestem. Kicsit fülledt, de hát én is csak ember vagyok…

Kedves Polgárok, NERtársak, Nyuggerek, Félázsiaiak és Dakota-műkedvelők! Olyan nagyon kevesen vagytok már, hogy félek elfogytok. Hol van már a több tízezres tömeg, amely „Viktor! Viktor!” kiáltásaival emelte férfiasságérzetemet? Fénykorom elhomályosult… Nem szeretnek már. Mi lesz így velem, aki csak a miniszterelnökséghez ért? Kérlek, hogy támogassatok! Csak még egy picit. Nem akarhatjátok hogy munkanélküli legyek! ( Bakker! Három hónapra csökkentettem a munkanélküli segélyt...)

Ismerem a mondást miszerint: „ha döglött lovon ülsz, szállj le róla…”; de nem akarok! Úgyhogy legyetek jók hozzám 2014-ben! Légyszi, légyszi... Meglátjátok meghálálom…  

Szólj hozzá!

Címkék: NERlemény NERse

A bejegyzés trackback címe:

https://nertars.blog.hu/api/trackback/id/tr465113523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása