2012.10.04.
18:15

Írta: lbm

Annus néni levele Kósa Lajosnak!

aneni_1349369116.jpg_210x152

Drága Lajos!

Annus néni vagyok innen bivajbasznádról. Azért írok neked, mert a minap az ELTE falai között nem nagyon tudtál meggyőzni arról, hogy jó lesz nekem ez a választási regisztráció. Kicsit össze vagy zavarodva fiam. Hát nem mondták meg ott a NERközpontban, hogy mit mondjál?

Azért megsértettél ám rendesen Lajosom! Én egy igen rendes asszony vagyok pedig. Felneveltem a jövőnek 5 gyereket (ezért ma Varga Pista gyerek megdícsérne rendesen), dolgoztam is amit tudtam, most meg bőszen szedem a gombát, és hát még egy kecskét is beszereztem amióta azt tanácsoltátok NERprogramként. Ám most mégis ki akartok tessékelni a népszavazásokból. Na jó! Írni azért még tudok, bár csoda ez is, mivel még a környéken sincs iskola, nem hogy itt a faluban... Minden választás előtt persze ígérgetnek itt mindent a politikusok, de a szomszéd Mariska gyerekei még az óvoda szót sem ismerik, nem hogy valami hasonló intézényt. Hogy fognak ezek iskolába járni, és megtnulni írni? A fél falu sem tud... Téged sem érdekel ez Lalikám, igaz? ! De ha nem érdekel titeket ott Pesten, akkor mire föl büntettek ittenieket azért, hogy analfabéták? Talán inkább el kéne szégyellnetek magatokat, hogy még létezhetnek egy európai országban,- ami állítólag úgy fejlődik, mint a szomszéd Karcsi mangalicája - analfabéták! Egyébiránt el vagytok ti tévedve drága Lajosom,- egyem azt a szemüveges képedet - mivel, bár nem vagyunk pestiesen szólva: értelmiségiek, de azért mi is itt élünk, és ha nem is tudjuk kívülről a NYENYI-t, de azt azért tudjuk, hogy hogyan élünk: van-e ételünk az asztalon, vagy nincs. A gombától már kicsit herótunk van... Az a baj Lali fiam, hogy eddig aztán felkerekedtünk négy évente, és akkor beírtuk az X-et. Azt már az iskolázatlanok is ismerik... Na de most aztán így hogy? Aki csak az x-et ismeri az valóban nem tud regisztrálgatni... De az még csak egy dolog, hiszen segítenének itt az írástudó emberek a többieknek, ám 87 éves vagyok. Itt még utak sincsenek, rendesek. Hová bukdácsoljak el Lajosom, csak azért, hogy regisztráljak? Már levélben sem tehetem meg, mert azt is módosítani akarjátok. Vagy már meg is tettétek? Tudod ide lassabban jutnak el a hírek... Arany apám! Nagyon rossz gyerekek vagytok ti! Interneten mi? Ott regisztráljak... Hát itt még telefon is alig van nem még wifi vagy micsoda... A szemközti Zoli embernek is bevezették a telefonvonalat, aztán szegény, amikor hívták Pestről, két mondat után lerakta mert azt hitte, az az ő számláját növeli... Meg én például nem is értek az internethez. Pénzem sincs számítógépre. Ti hol éltek? Hát nem itt az tény, na de kérlek... A politikus poltitikus döntéseket hoz... Az egyszerű ember meg egyszerűeket, és ezt 2010-ben még nagyon szerettétek...

Szóval Lajoskám, durván elzavartok embereket a döntés lehetőségétől, és ez nagyon csúf dolog. Hát anyukátok ezt tanította?!! Haragszom rád is meg koleszos társaidra is, úgyhogy ide addig  ne is gyertek amíg ezt a bolondságot vissza nem csináljátok! Addig itt nem lesz tökös-mákos rétes, még annak a picike Viktor gyereknek se...

Csókol: Annus néni

Szólj hozzá!

Címkék: Annus néni

A bejegyzés trackback címe:

https://nertars.blog.hu/api/trackback/id/tr344820182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása