2013.03.21.
09:34

Írta: lbm

Vannak képviselők akiknek vicces a családon belüli erőszak?

gyerek2_1363854861.jpg_272x230

Jó dolog a humor, meg néha hasznos is. Bizonyára ezt gondolhatta a kormánypárt is amikor viccesnek találta az LMP azon szándékát, hogy a családon belüli erőszak vitája újra napirenden legyen, mivel az ügy már hónapok óta egy helyben áll. Az asszonyokat meg közben egy-egy családban továbbra is ütik-verik, a gyerekekről nem is beszélve, és nincs nekik megfelelő törvényi védelem. Az LMP ezt orvosolta volna javaslatával, ám beszámolójuk szerint „…az Alkotmányügyi bizottság – érdemi vita nélkül, a kormánypárti képviselők röhögcsélése közepette – „letartózkodta” Schiffer András és Ertsey Katalin javaslatát”. ( forrás: lehetmas.hu)

Na nem mondom, hogy az üggyel kapcsolatban nem voltak nevetséges megnyilvánulások. Itt van például Varga Pista aki anno így nyilatkozott: „Talán az anyáknak vissza kéne térniük a gyereknevelés mellé, szülni két-három vagy inkább négy-öt gyereket, és akkor lenne értelme annak, hogy jobban megbecsülnék egymást, és fel sem merülhetne a családon belüli erőszak..." ( Varga István FIDESZ)

Mer’ ugye az úgy van, hogy amikor anyut üti apu, akkor anyuból máris kibújik a „prettywoman”, és gyerekeket akar még gyártani, ebbe a „szép” családba, hátha úgy már eljön a megbecsülés… (Igaz, ami igaz, 3-4 gyereket meg az asszonyt is egyszerre csak nem tudja ütni a ház ura, mert mégis csak két ökle van neki…) Na ha mindenképp vicceset keresünk a témával kapcsolatban, akkor maximum ezt a megnyilvánulást lehet annak találni. Bár morbid még annak is…

Aztán ugye ott volt a KDNP ami  a család fogalmát nem hajlandó egy mondatban látni az erőszak szóval, hogy egyem a szívüket… Milyen szemérmetesek nem? Hát  nehogy kimondjuk, hogy van ilyen, mert akkor az hogy néz ki már… Oldják meg a családok szépen csendben, mi meg papolhatunk a család szépségéről, házasságról, tündi-bündi gyermekekről, mert az milyen szépen keresztényi…

Pedig ezeket hót komolyan mondták és azon nem röhögtek. Most igen. Ha már ilyen jó kedvük van, én meg elvenném egy kicsit. A családon belüli erőszakról ( bár az én uram nem ver, pedig csak egy gyereket szültem…) vannak mégis tapasztalataim, és az bizony abszolút nem megmosolyogtató, ám annál égetőbb probléma, mert bizony halálos áldozatai is akadnak.

A vigyorgó urakat beültetném egy ilyen „kis” családi perpatvar közepébe, hogy nézzék végig, ahogy apu üti anyut, , miközben a gyerek sikoltozva rettegő arccal nézi azt végig. Jobb esetben kimenekül az utcára vagy a szomszédhoz, de sajnos a rémület akkora, hogy inkább ott marad, mert úgy hátha megvédheti anyut. Persze tudja, hogy nem, hisz lehet, hogy csak 5-6- vagy 10 éves, tök mindegy is, hisz egy felnőttet nem győzhet le. De azért közben eldugdossa a késeket ollókat, nehogy verekedés közben valamelyik szülője felkapja és nagy baj legyen…  

Azt hiszem a családon belüli erőszakot a következő idézet mutathatja be igazán, egy tinédzser tollából, aki gyermekkori emlékeit eleveníti fel. (Sokkoló, úgyhogy aki nem bírja az ilyesmit az ne olvassa tovább.)

„ Apu ivott és anyut verte. Én csak sikoltoztam és sírtam, és remegtem, és kiabáltam „ne csináljátok!”, „apu, ne bántsd!”. Anyu mindig panaszkodott a mamának, de egy idő után már szégyellte, és szombat délelőtt, mint egy rendes család, elutaztunk. Az évek így teltek. A veszekedések egy éjszakáról kettőre, időnként három napra bővültek. A bátyám pedig kamasz lett, és eljárt szórakozni. Ha ilyenkor történtek az események, az egy rémálom volt a számomra. Nem tudtam mit csinálni, csak bementem a szobába, hogy ne tudjak róla. De amikor hallottam az asztal dobbanását, a székek felborulását, az edények, sörösüvegek csörömpölését, vagy a fájdalmas nyögéseket, a harcias kiáltásokat, amit az emberek akkor szoktak kiadni magukból, amikor hatalmas erővel esnek neki valakinek; akkor mindig kirohantam, mert azt hittem, ha ott vagyok, akkor nem történik olyan, ami végzetes. Emlékszem, ha azt hallottam, hogy csak üvöltöznek akkor már nyugodtabb voltam. A bátyámat pedig vártam, mint egy Messiást. Mert ő nagy, erős, és közéjük szokott állni. Reggelente apu szégyellte magát és egyfolytában vezekelt. Anyám pedig nagy beszélgetéseket tartott vele. Akkor egy darabig nem ivott, de a vége mindig a verés volt. És ha lehet még rosszabb akkor az következett. Már hétköznapokon is megtörténtek az esetek, és én a fáradtságtól, meg az idegi kimerültségtől ilyenkor nem tudtam iskolába menni. Volt amikor éjjel elmenekültünk otthonról, és az utcákat járva, és anyu barátnőjénél kötöttünk ki. És én abban találtam vigaszt, hogy az új fehér kabátomat vettem föl, amit anyu természetesen megengedett, csak menjünk már. A rendezett, tiszta lakás az ilyen események után, borzasztó állapotba került. Anyámnak holt fáradtan kellett rendet raknia, és szomorú volt, nagyon szomorú. A munkahelyéről ki kellett lépnie, mert a féltékenység is okot adott az ilyen eseményekre. A barátok, barátnők elmaradtak. Apu pedig dolgozott és ivott tovább. Már időnként a rendőrséget is kihívta anyu. Az ablakok betörtek, ahogy anyu elrántotta a fejét egy-egy repülő tárgy elől. Apu fején széttört a fakanál, én pedig köntösben menekültem az utcán egy telefonfülkéhez, hogy segítséget hívjak. Apu kollégája jött hozzánk pont akkor, és ölben vitt haza. Jött a detox, ahogy anyu emlegette, és apu egy korsó vízzel járkált, hogy bemutassa, csak azt iszik. Természetesen ezt nem hitték el, és elszállították. Anyunak nyugtató injekciót adtak. Apu pedig agresszív féltéssel kiabálva kérdezte, hogy mit adnak neki. De ha elvitte a rendőrség vagy a detox, akkor is pár óra múlva, amikor kiengedték visszajött, és még mérgesebb volt. Ezek a dolgok azt eredményezték bennem, hogy ha már elmúlt este hat óra, és nem jött haza akkor már tudtam, hogy baj lesz. Ha nem jött haza időben, akkor már vigasztaltam anyut, hogy biztosan csak több munkája van apunak, és azért késik. De sajnos soha nem volt igazam.

Egyszer egy ilyen nagy veszekedés alkalmával anyu gyógyszereket kezdett el beszedni, és én csak ott álltam, és nem tudtam mást csinálni, mint halkan kérni ne tegye. Lebénultam és azt sem tudtam nem jobb-e ez így neki, miközben rettegtem, hogy tényleg megteszi. Apu berontott, és ezért is verést kapott anyám…”

Ez a „tárgyalni nem kívánt” családon belüli erőszak a maga valóságában, egy gyerek szemszögéből.

Azt gondolom, hogy a somolygás, meg a „megmondóemberkedés” helyett inkább érdemi munka kéne az ügyben! Az LMP-nek pedig kimondottan köszönöm, hogy ezekért a borzalmas sorsú családokért megpróbál tenni valamit.

 

159 komment · 1 trackback

Címkék: NERlemény

A bejegyzés trackback címe:

https://nertars.blog.hu/api/trackback/id/tr345157681

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mennyire idegenszívű Ön? Tesztelje! 2013.03.21. 12:01:22

Nemzeti érzelmű igaz magyar ember Ön, vagy idegenszívű hazaáruló? Ötperces gyorstesztünk kitöltésével megtudhatja! Olvassa el figyelmesen az alábbi 12 kérdést, és karikázza be a monitoron a helyes választ! Az egyes válaszokért járó pontszám és az érték...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Állítsuk meg a ......... 2013.03.21. 13:06:36

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
Na itt van már pedofíl oldalak látogatója.
Mi újság, talán utálod a nőket?

Bloodscalp 2013.03.21. 13:07:55

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: mond, hogy lehet ellenezni a családon belüli erőszakot? csóválod a fejed amikor a férj pofozza a feleségét meg a kölykét meg ilyenek, már hülyeséget írsz.

Muad\\\'Dib 2013.03.21. 13:10:26

@Salemi boszorkány:
Ismét megkérdezem. A jelenlegi cikkel kapcsolatban, vajon hogy jön a képbe amiről magyaráztál? Nem az érdekelt, hogy a múltban mikor mit csinált.
Lehet el kellett volna olvasni a cikket, mielőtt fogalmatanul beleböfögsz a nagyvilágba...

kovácspéterke 2013.03.21. 13:11:32

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
ha a hatósághoz fordul, akkor mi történik? beviszik, jobb esetben, de valószínűleg azt sem, majd egy éjszaka után kiengedik, apa meg megy haza, és az bizony nem lesz örömteli. de valószínűleg a későbbi megtorlástól rettegve nem is mer lépni ilyenkor a nő.

volt olyan eset, amikor egy nő többször jelezte a hatóságoknak, h a volt férje fenyegeti, agyon is lőtte a nyílt utcán az elmebeteg.

Állítsuk meg a ......... 2013.03.21. 13:14:52

@Muad\\\'Dib:
Nem szokásom böfögni, te vadparaszt.

Kakimaki0123456789 2013.03.21. 13:15:32

Na megjelentek az ujfasiszta kommentelok is... erdekes hogy mindig a fideszt vedik.

Muad\\\'Dib 2013.03.21. 13:19:56

@Salemi boszorkány:
Semmi baj, értük, hogy nem olvastad el rendesen, csak egyszerűbb lett volna leírni, hogy bocs, benéztem. De hát, a te életed, ha a piciny lelkedet megnyugtatja, hogy nem ismered be, egészségedre...

KnockKnock 2013.03.21. 13:21:24

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Azt gondolom, hogy jó troll módjára egymásnak esni ezen bejegyzés kapcsán azokkal az érvekkel, hogy melyik párt prominensei verik a feleségüket, nem polkorrektség kérdése.
Kérdésedre válaszolva azért, mert úgy vélem, hogy az Orbán kormány követte el eddig a legsúlyosabb bűnöket a társadalommal szemben. Ennek pedig nagyon kemény következményei lesznek, majd lehet figyelni, mikor elzárják az uniós pénzcsapot, azután megy a kormány Putyinhoz lóvéért. Akkor majd átgondolhatod, hogy mi a jobb: a posztszovjet érdekszférához tartozni, vagy az Unióhoz. Mindkettőnek ára van, nem tudom, te emlékszel-e még, hogy a szovjet érdekszféra részének lenni mibe is került? Én még emlékszem rá, és nem akarom még egyszer átélni.
Nem óhajtok arról vitát nyitni, hogy a Gyurcsány kormány mennyire súlyos bűnöket követett el. Igen, minden bizonnyal jól felkészültél érvekkel. De engem ez nem érdekel, engem erről meg sem kell győznöd, nem vagyok MSZP szavazó (sem).
Jelenleg épp OV és tettestársai rabolják el a pénzeteket, amit nálatok hagynak azt elértéktelenítik, ők fosztanak meg alapvető jogaitoktól, mindezen közben a pofátokba röhögnek, de ti ezt nem akarjátok észrevenni. Gyurcsány már nem tényező a magyar politikában, nem is kell vele foglalkozni, marginális kérdés. Én már elmentem otthonról, bár nem akartam, de nem volt maradásunk.

Zabaalint (törölt) 2013.03.21. 13:21:28

@Kovácsné:
"Valamint vegyük észre, hogy az államnak kettő feladata van: 1. rávenni az embereket arra, hogy ne kövessenek el hibákat (törvénykezés, OKTATÁS, stb.) és 2. a saját hibáik áldozatául eső emberek megmentése (nyilván az ésszerűség határain belül)."

Így van, csak a fő probléma a családon belüli erőszakkal, hogy a civil szervezetek ha az előbbi bármilyen kontextusban felmerül, már kárognak, hogy ez nem más mint az áldozat hibáztatása.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.21. 13:23:25

"A vigyorgó urakat beültetném egy ilyen „kis” családi perpatvar közepébe,"
Lehetőleg a nő vagy a gyerek helyébe.

Idióták, és ezek jutnak magasra.
Szánalmas.

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Vagy semmi. De igaz, van egy ilyen oldala is.

Állítsuk meg a ......... 2013.03.21. 13:25:13

@Muad\\\'Dib:
Neked az idótának úgy látszik, hogy tetszik a családon belüli erőszak, mert az olyan vicces.
Ha két nagydarab állat férfi jól seggbekúrna az utcán és nyüszítenél, akkor bizonyára megértenéd, ha mások rajtad röhögnének.
Pedig milyen vicces, igaz?!

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.21. 13:25:41

@Bloodscalp:

Mert hamis dolgok hangzanak el a témávakl kapcsolatban. A pár valós esetet a bulvármédiák felfújják, a valóságban a probléma marginális.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.21. 13:25:49

@Zabaalint: Nagyon sokan nem képesek felmérni, hogy egy eseménynek több felelőse is lehet. Kettőnél is több.

De igen, a néphülyítés (illetve az oktatás elsorvadása) sokat számít, nem csak a családon belüli erőszakban, hanem egyéb jelenségek esetében is.

Állítsuk meg a ......... 2013.03.21. 13:28:09

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

"Mert hamis dolgok hangzanak el a témávakl kapcsolatban. A pár valós esetet a bulvármédiák felfújják, a valóságban a probléma marginális."

A te személyed marginális, te marha!

Muad\\\'Dib 2013.03.21. 13:30:14

@Salemi boszorkány:
ROTFLMAO...
Komolyan annyira hülye vagy, hogy megérné eltenni az aranyköpéseidet az utókor számára.
Hajrá, írj még pár ilyen merészet boborján...

szintetikus 2013.03.21. 13:30:48

Rendőr sétál a faluban, egyszer csak látja, hogy az egyik udvaron egy ember veri a feleségét. Mérgesen kérdezi tőle:
- Maga meg mit csinál?!
- Javítom a mosógépet!

Állítsuk meg a ......... 2013.03.21. 13:33:26

@Muad\\\'Dib:
Na most már szállj le rólam te kis kecskebaxó neonáci.

Bloodscalp 2013.03.21. 13:35:28

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: ezt a kutyára mondják te vadbarom. Mintha egy nő nem lenne ember.
Te beteg vagy komolyan.

Muad\\\'Dib 2013.03.21. 13:37:13

@Salemi boszorkány:
OMFG!!!
Még, még...
És ne idegesítsd fel magad nagyon, mert még kialszik az a halvány gyertya is, ami jelenleg pislákol az agyad helyén.

Egyébként pubi, nem lett volna egyszerűbb leírni, hogy bocs, nem vettem észre, hogy bizottsági ülés, és nem plenáris?

2013.03.21. 13:38:33

@Salemi boszorkány:

Leszarhatod, de attól még az emberi faj egész létezését, valamilyen formában, de több mint a 99 százalékában áthatja a vallás ... Az itt taglalt egyház dolga annak szent könyvében van leírva, azaz bizony más dolgával is törődnie kell. Miként a világ ÖSSZES (normális) vallásának is.

A nagyságák meg ugyanolyan képmutatóan járkáltak a templomba is, mint ma, ez nem az egyház bűne. Ahogy az sem, ha valaki nem képes rá, hogy egyházi emberhez méltóan viselkedjék. Azonban a "felkent" papi személyről elég nehéz ügy levenni a dolgot, ezért volt mindig is, hogy jobb híján eldugták az ilyet a világ végére, valami kihalt kolostorba, hogy ott ne zavarjon senkit.

Különben mit szólsz, nem kicsit ízléstelen az, hogy a Zindex épp azt a fotót posztolja ki a vonatkozó képsorozata reklámjául, amelyiken az új pápa épp egy neki átnyújtott kisgyereket csókol meg - hogy mi módon, azt természetesen a takarásban nem látni ... Na, ezért vagy te is, meg a többiek is ilyenek, mert az ilyenekkel hergelnek titeket bele ebbe, több más mellett is.

Állítsuk meg a ......... 2013.03.21. 13:39:32

@Bloodscalp:

@maxval, a gondolkodni próbáló birca pedofil oldalakat látogat, mert az állítólag szélesíti a látókörét.

Nézd meg itt:

kulugyer.blog.hu/2013/03/19/a_biboros_szerint_nem_minden_pedofil_bunos

Zabaalint (törölt) 2013.03.21. 13:40:29

@ColT:
Azt meg különösen nem tudják sokan megemészteni, hogy a felelősség mértéke is eltérő lehet a felelősek részéről.

Állítsuk meg a ......... 2013.03.21. 13:42:20

@ekszvájzed:
Sok súlyos bűncselekményt követtek el a csuhások, ezért is az ellenérzés, a pedofília az egyik ilyen óriási bűn.

2013.03.21. 13:58:30

@Salemi boszorkány:

Hát én meg azt mondom, hogy számos bűn terheli a legszuperszabadabb nép és ideológiája követőinek lelkét is, elég, ha csak az utóbbi 300 esztendőt nézzük. És ezzel most a belőlük kivált 1) kapcsi, 2) bolsi agytrösztről nem is szólok. Csak az elvont, "független" lelkekről.

A pedofíliát pedig, akik még hirdetik is, azaz a humán értelmiség számára elfogadhatóvá teszik, akár a szépirodalom, vagy a festészet, esetleg némi punkos dalszöveg, stb. segítségével is,

- hogy teszemaszt még a kónbandita egykorvolt áldozatos (!) gyermekfelvigyázói munkásságáról, meg az őt bizonyos úniós parlamenti viselkedései miatt itt ma nagyra tartók iránta való őszinte rajongásáról most ne is beszéljek, -

azok bizony nem az egyház(ak), hanem az a nihilista, libertinus, dekadens eszmerendszer, amit a kötetlen gondolkodásra, a hagyományos értékek és értékrendek elvetésére buzdítók, meg az ő művészeik és fíloszaik az elmúlt századokban szakmányban kotlottak össze.

Silent Bob 2013.03.21. 14:04:10

@Salemi boszorkány: Ne vitatkozz valláskárosultakkal, fölösleges.

dean23 2013.03.21. 14:05:13

Köztudott, hogy a magukat konzervatívnak valló kormánypártiak már-már annyira konzervatívok, mint egy barlanglakó ősember!

Bloodscalp 2013.03.21. 14:07:07

@Salemi boszorkány: beteges valláskárosult tudom jóideje. kár neki beszélni, mintha a falnak...
mivel nem mai gyerek, nem lepődnék meg lenne a családban némi komcsi múlt, de mára már megtért bárány lett természetesen, és lelkes kdnp-hívő lett.
ezért nem szereti a feministákat, vallásellenes dolgokat, és mindent ami velük kapcsolatos-lásd CSBE-mert hogy ez ugye a család ellen van (by kdnp).

Állítsuk meg a ......... 2013.03.21. 14:07:10

@ekszvájzed:
Nekem meg a hagyományos katolikus és egyéb vallási értékrend nem megfelelő, ahol a férfi az úr a háznál.
Nem értek én egyet a ortodox zsidó, az arab az anyámkínja felfogással sem.
Ahol a nők csak másodrendű szerepet kapnak a családon és a társadalmon belül az nekem nem kóser.
Ezek a vallások azt a felfogást erősítik a férfiakban, hogy egy nővel bármit megtehetnek, olyan számukra a nő, mint egy használati tárgy.

2013.03.21. 14:26:10

@Salemi boszorkány:

Hát, erre csak azt mondom, hogy olvasd el a régi, vallások uralta földi világokban élt kb 500-1000 leghíresebb nő életrajzát, és meg fogsz lepődni, hány mítikus hérosz, országokat fordító sorsú hölgy, elismert vezető, harcos, szabasághős, tudós, író-költő-művész és egyéb nőszemély található azokban.

A nő a világtörténelem kezdetétől egyenlő volt a férfival, sőt - de természesen szigorúan csak csak a két konkrét ember között, a négy fal meg a plafon takarásában. Mert személyiségek is voltak, mindig. A pózok meg a patriarchális rend látszata a külvilágnak szóltak, de egy-egy asszony nagyobb úr volt sokszor a háznál, mint a férje. Mett A NŐK SEM VOLTAK HÜLYÉK, SOHA. Ezt mint hímnemű személy közlöm veled.

S mialatt a vallások Isten, vagy bármi más szellemi középpont, túlvilági entitás előtt egyenlőnek nyilvánítottak MINDEN valóban hívő embert, legyen az bármiféle, s tett légyen azelőtt bármit, a legnagyobb világi férfi filozófusok értettek abban egyet, hogy a nő micsoda, meg hová való, de "MÁR A RÉGI GÖRÖGÖK IS ..."

Állítsuk meg a ......... 2013.03.21. 14:35:38

@ekszvájzed:
Én úgy érzem, hogy kifelé sem kell a másodrendű szerepkört bevállani egy nőnek.
Pedig a mai napig kaphat az ember megalázó megjegyzéseket a saját férfi főnökétől, és még csodálkozik az illető, ha elküldöm a lófaxba.
Persze ezt meg lehet hálálni egy jutalomelvonással, mert neki jogai vannak.

Egyébként nem Aguinói Szent Tamás nevezte a nőket bélsárnak?
Na ezért is káros a vallás.

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.03.21. 14:38:20

"A vigyorgó urakat beültetném egy ilyen „kis” családi perpatvar közepébe, hogy nézzék végig, ahogy apu üti anyut, , miközben a gyerek sikoltozva rettegő arccal nézi azt végig."

Ezek a vigyorgó urak szerintem nagyon is tisztában vannak a családon belüli erőszak fogalmával, az elkövető szemszögéből. Más okot nem tudok elképzelni...

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.21. 14:42:04

Hozzátenném: a kutatások azt mutatják, hogy a családon belüli erőszak áldozata a leggyakrabban a gyerek, az leggyakoribb elkövető meg az anya.

A férj és feleség közti erőszak esetében pedig a férfi gyakrabban áldozat, mint a nő.

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.03.21. 14:42:24

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Te mikor fogod csak egy icipicit is elszégyellni magad a 100 százalékban inadekvát, oda nem illő, kretén hozzászólásaid miatt? (Tudom, sose.)

Ilyen nicknévvel meg egyáltalán mi a francnak kommentelsz? Tetováltasd a homlokodra és szállj fel a villamosra vagy a metróra, s akkor legalább reális visszaigazolást kaphatnál az "igazadról".

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.21. 14:43:12

@Salemi boszorkány:

A kereszténységen az első számú szentünk is egy nő, azaz ez bizonyítja, hogy a kereszténység nőbarát. Nőbarát és antifeminista.

Állítsuk meg a ......... 2013.03.21. 14:43:54

Az magyar jégkorongos is hogy meglepődött azon Amerikában, hogy egyből elzárták, mert szexuálisan zaklatott egy pincérnőt és rasszista kijelentéseket tett.
Magyarországon hiába telefonál a nő, a rendőrségtől ugyanazt kapja, mint a röhögő képviselőktől.
Számos nő számolt be arról, hogy szexuális és családon belüli erőszakról tett feljentését hümmögve fogadták, sőt még meg is alázták a rendőrségi jegyzőkönyv készítése közben.

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.03.21. 14:45:16

Áh, nem jutottam tovább az első húsz kommentnél.
Kár belétek.

Ha valami, ez olyan téma lehetne, amiben egyet lehetne érteni jobbról-balra, balról-jobbra.

És a kreténeknek ennyi a hozzászólásuk, hogy Orbán vagy Bajnai veri e többet a feleségét.

Aztakurvaistenit!

2013.03.21. 14:49:34

@Salemi boszorkány:

A vallás ezen személye NEM a vallás alapjaiból indult ki, ezért mondhatta azt, amit. S mintha már mondottam volna, nemcsak a vallási körökből indultak ki effléle nézetek, tehát minden világnézet káros.

A főnököd pedig nem tudom, mennyire vallásos ... S gondolod, hogy pl. egy hímnemű nem kap megalázásokat egy női főnöktől? :)))

Állítsuk meg a ......... 2013.03.21. 14:53:02

"A második baba megszületése után úgy gondoltam, egy darabig elég volt a gyermekáldásból. Addig nem nagyon foglalkoztatott a kérdés, eredetileg is az volt a tervem, hogy két gyerek, aztán majd keresek valami munkát, nevelgetem őket. Addig nem is védekeztünk, úgy voltunk vele, hogy akkor jön a gyerek, amikor akar. Én azonban a második baba után le akartam állni. Ki is készültem a terhességtől, és nagyon nehezen viseltem a szülést is. A párom azonban egészen másként gondolja ezt. Szerinte én nem dönthetem el, mikor jöjjön a következő gyerek, azt majd ő megmondja nekem. Esze ágában sincs védekezni, gumit nem használ, és persze akkor van szex, amikor kedve támad rá.

Az anyósoméknál élünk, meglehetősen zsúfolt a ház, és persze mindenki rálát a másikra. Váltottam ki fogamzásgátlót, hogy a párom akarata ellenére azért én majd jól megakadályozom a terhességet. Tudod, mi lett? Az apósom üvöltve szedte le a szekrény tetejéről a dobozt és vágta ki az egészet a szemetesbe, a párom meg agyba-főbe vert, amiért így 'megaláztam'.

Ráadásul terhes is lettem a következő hónapban és hónapokon át azért rettegtem, ne legyen baja a gyereknek, mert így ugye arra se volt esélyem, hogy kimenjen belőlem a gyógyszer hatása. Az anyósom nyolcszor szült, azt mondja, ennek így kell lennie..."

2013.03.21. 14:56:53

@Salemi boszorkány:

Erre is utaltam már korábban: ez kiröhögő, nemtörődöm a viselkedés éppen hogy NEM a vallásnak, a papoknak, stb. a közéletbe való belepofázása miatt alakult ki,

hanem a felvilágosult szélsőséges liberalizmus azon, itt még a Kádár-kor visszás, az "1984"-et kissé még idéző világa szülte, s azzal ellenkező ideájának köszönhetően,

miszerint a magánélet és a családi fészek, a civil ember otthona (elvileg) SÉRTHETETLEN. Ezért történt az, hogy a felelős személyek és szervek kivonultak a beavatkozásból, s nem másért, úgyhogy most ennek isszuk a levét.

Ki tudja, hány embert, családot, életet mentett volna meg, ha a rendőr pl. nem csak akkor hajlandó kijönni végre, és intézkedni is, "ha már a vér folyik" ...

Állítsuk meg a ......... 2013.03.21. 14:57:54

"Húsz éve élek ebben a házasságban, és először elfogadtam a párom érveit, mert az elején még érvek voltak, hogy most még ne jöjjön a baba. Olyan harminc lehettem, amikor már nagyon akartam gyereket, de Péter továbbra sem támogatta az elképzelést. Először csak rá-rákérdezett arra, hogy bevettem-e a gyógyszert, később utánam jött a fürdőszobába, mintha dolga lenne, megint később már durván leellenőrizte, hogy valóban bevettem, lenyeltem-e a fogamzásgátlót. Elfogadtam, tűrtem, behódoltam.

Akkor, a harmincas éveim elején kezdődött a nagyobb probléma is vele. Addig is olyan nagyon indulatos férfi volt, de egyre gyakrabban történt meg, hogy nem állt meg a durva szónál, vagy annál, hogy meglökött. Elkezdődött a pofonosztás, a számonkérés, és ma már ott tartok, hogy nincs is erőm ellenállni. Már gyereket sem akarok. Minek. Jobb lenne szép csendesen csak elaludni."

Állítsuk meg a ......... 2013.03.21. 14:59:46

"A bántalmazó agresszív személyiség, sokszor féltékeny, gyanakvó, paranoid, önértékelési problémákkal küzd, énképe zavaros, nem reális. Célja párja önbecsülésének, önbizalmának teljes széttiprása, azt gondolja, ha eléggé meggyengíti a másik önbecsülését, ha függő helyzetet teremt, ha sikerül a totális elszigetelés, akkor uralkodni tud párja fölött, és nem mer a másik fél ellenállni, kilépni a kapcsolatból.
Ráadásul sokáig megtévesztő a bántalmazó magatartása, mert a bántalmazás után hetekig tartó 'udvarlós' szakasz következik, amikor újra elhiteti párjával, hogy rendbe jöhetnek a dolgok.

Nem kell azonban évekig tűrni a bántalmazást, segítséget kell kérni, higgye el a bántalmazott nő, hogy van segítség!"

2013.03.21. 15:22:56

És mit szól akkor mindenki a liberalizmus legnagyobb, legádázabbul védelmezett, dícsért és pátyolgatott védencei között élő női személyzet sorsához, akiket uraik és parancsolóik rendszeres évi 1 szülésre ítélnek, fogamzóképes koruk legkezdetétől, annak végéig, mivel is ezért alapból már annyi pénz áll a házhoz, amennyit a tőlük kipotyogókért kapnak (s hát ha még azokkal a "kipotyogókkal" hébe-hóba valami kis defekt is van)???

Bloodscalp 2013.03.21. 15:27:24

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: azért mert az első szent egy nő, miért nőbarát a kereszténység??? :) Nevetséges.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.21. 15:31:02

@Bloodscalp:

Nem ezért nőbarát, hanem a tanítása miatt. Ez csak egy jel.

kézműves étcsokimikulás 2013.03.21. 15:39:38

no,tombol a feminacizmus,eszervek sehol...
hurra...
:(

Bloodscalp 2013.03.21. 15:42:12

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: az is egy jel amikor 115 vén trotty összeül és kisüti ki lesz különb ezentúl közülük. Plusz hogy mik az irányadó elvek pl házasságra-úgy hogy nem sok közük van a dologhoz, max elmondásból tudják mi az. Szerintem egyáltalán nem nőbarát, sőt-nőellenes.

nincs1itt 2013.03.21. 15:42:50

@ekszvájzed: Mintha magam mondtam volna! Ma már ott tartunk, hogy "vér" nélkül fel se hívd a rendőrséget. Mert a bántalmazó feljelentheti a rendőrt, hogy mittomén a magánélet stb... Na EZÉRT van tele sokaknak a hócipője a "liberalizmus" azon válfajával, ami ott Mo.-on terjedt el. Jogszabályok alkotása a gyilkosokat és sikkasztókat sem rettenti el, ahogy a bántalmazókat sem. Viszont a hatályos törvények határozott érvényre juttatása - bizony, esetenként a "személyes szabadság és a magánélet szentségének rovására - sokat lendíthetne ezen az ügyön is! De akkor egyetlen liberális se nyivákoljon ha XY bántalmazót vidáman elviszik a rend őrei, miközben pont lexarják, hogy vannak "emberi jogai". Sokaknak nem fog tetszeni amit írok, de a bűnelkövető, akkor lemondott az őt megillető emberi jogokról, amikor mások jogait/vagyonát/testi/épségét sérti. És nagy fekete pont!

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.21. 15:43:44

@Bloodscalp:

A házasság elvei világosak, nincs rajtuk mit dönteni.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.03.21. 15:49:20

Kiábrándító leszek. Az LMP nem érted akar tenni, hanem a szavazatokért, hogy majd több pénzük legyen :)

Állítsuk meg a ......... 2013.03.21. 15:51:00

"az is egy jel amikor 115 vén trotty összeül és kisüti ki lesz különb ezentúl közülük. Plusz hogy mik az irányadó elvek pl házasságra-úgy hogy nem sok közük van a dologhoz, max elmondásból tudják mi az. Szerintem egyáltalán nem nőbarát, sőt-nőellenes."

Nőgyűlölő banda.
De van amelyik szereti a gyermekeket.

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2013.03.21. 15:57:01

@Zabaalint: Igen, mert sajnos az szokott történni, hogy valamilyen MEGTÖRTÉNT eset kapcsán az áldozatot hibáztatják.
Nem azt mondom, hogy nincs olyan, hogy az áldozat valamit elszúrt, csak azt, hogy ez az elkövetőt semmilyen formában nem mentesíti, továbbá azt, hogy pl. a családon belüli erőszak esetében iszonyatosan nehéz elkapni azt a pontot (még utólag is!), ahol a dolog még megfordítható lett volna. Az agresszor ugyanis tipikusan nem egy b-szott nagy pofonnal kezdi, csak picinke beszólásokkal, alázásokkal, stb., kvázi kondicionálja a későbbi fizikai erőszak áldozatát arra, hogy fogadja el a helyzetét. Teszi ezt többnyire olyan környezetben, ahol simán "hülye picsának" (vagy adott esetben "buzeráns papucsnak") fogják titulálni azt, aki az atrocitásokat szóvá teszi.
Amiről én beszélek, az az, hogy az embereket ELŐRE meg kell tanítani arra, hogy legyen önbecsülésük és bizonyos hibákat ne kövessenek el. Arra is meg kell tanítani őket, hogy más fejével is képesek legyenek gondolkodni, hogy képesek legyenek együttérzést mutatni, meg hasonlók. Ennek az egésznek kiváló eszköze például a téma folyamatos piszkálása. Lehet, hogy ebből az életben nem lesz külön törvény (mert jogilag hihetetlenül komplikált megfogni a dolgot), de ahogy egyre több szó esik a családon belüli LÉTEZŐ erőszakról, és egyre több ember hallathatja a véleményét, a kép is tisztul, és az áldozatok sem érzik magukat többé kirekesztett páriának.

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2013.03.21. 15:59:25

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Azon tűnődtél már, hogy egy probléma két okból lehet marginális: ha nincs, meg ha nem derül ki, hogy van?

2013.03.21. 16:00:22

@nincs_itt:

BINGÓ, ebből indultam ki, és ide lyukadunk ki, hazai libsiék köszönjék szépen meg saját maguknak, hogy se védőnő, se óvónő, se tanár, se orvos, se rendőr, se gyámügyes, se bíró nem mozdíthat már egy kisujjat se. Még a gyermek egyértelmű jelzése ellenére sem.

Míg pl. Ámerikában, ha egy gyereket AKÁRMIÉRT IS orvoshoz visznek, az orvosnak KUTYA KÖTELESSÉGE a gyermeken látható esetleges sérülések (legyen az csupán csak egy-két játszótéri baleset nyoma is) jellegéből messzemenő következtetéseket is levonni akár,

és szükség esetén mind a gyermek gondozóival, mind pedig az illetékes hatóság(okk)al ez ügyben kapcsolatba lépni, és a jelentést / intézkedést megtenni, amíg a dolgot hitelt érdemlően nem tisztázzák.

Itt meg vernyognak, keresztényeznek, fityeszeznek, mint a megnyekkent bolondok, holott ezt a ma kormányzó bagázst csak szépen hajtják végig tovább a háttérből ők is azon az úton, amelyen még ők indították be ezt az egészet. Én is röhögnék, ha a szuperszabad elempések szája járna, mert tudom, kiknek az új gúnyába bújt szellemi-lelki és valóságos örökösei ők.

Bloodscalp 2013.03.21. 16:20:50

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: na ja, de eleve hogy jön ehhez egy férficsoport hogy beleszóljon.

@Csekey Ildikó: 2x is elmondtam, de lassan fogtad fel, tapasztalatot kívántam neked.

Bloodscalp 2013.03.21. 16:23:07

@Csekey Ildikó: nincs bennem elfojtott agresszió, te leszek feminista picsa:D aki kellette magát, és így járt.

lbm · http://nertars.blog.hu 2013.03.21. 16:34:25

@Salemi boszorkány: +1 Én is hallottam olyat, hogy hogy a válasz az volt, hogy sajnos addig nem tehetnek semmit amíg vér nem folyik,mivel az üvöltözés az családi ügynek számít, és nem büntetendő. Így ha a szomszéd szól, hogy elnézést rendőrség, de a szomszédban áll a bál, törnek a tányérok, jöjjön már ki valaki, akkor ki is jönnek esetleg, és csendre intik a vitázó családot. És lássuk be, hogy ez nem a rendőr bűne, mivel a törvények olyanok amilyenek. Mert a rendőr ilyenkor azt teheti ( és általában azért meg is teszik), hogy azt mondja, " figyu öreg, vegyél vissza, és hagyd a feleségedet békén! ", ne de ennél többet nem tehet, és egy állatot ez aztán baromira nem hat meg, sőt az asszony még ezért is bűnhődni fog... na ezért kell a törvény, vagy olyan helyek létesítése, ahová anonim módon elmenekülhetnek a bántalmazottak, és segítséget kapnak a továbblépéshez, a szociális közegbe való visszatéréshez. Mert ezek a bántalmazottak már szinte se családdal, se munkahellyel, sem barátokkal nem rendelkeznek, elszigetelődnek.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.21. 16:36:03

@Kovácsné:

Igen, igazad van. Pont ezért nem derül ki, amikor a nő erőszakoskodik a férfivel.

Bloodscalp 2013.03.21. 16:36:14

@Csekey Ildikó: nincs most barátnőm-sose ütöttem meg nőt. Nagyon szép félremagyarázás. Most sem válaszoltam erőszakkal, és sose tettem.

Lehetsz áldozat úgyis hogy teszel ellene, és úgyis hogy nem. Milyen felelősséged van ebben? Ezért kívántam neked tapasztalatot, hogy utána értékeld át a dolgot. Esetleg.

Nemrég volt egy hír a médiában, diáklányt leitattak/részeg lett-ugye akkor nézőpont kérdése, és jópáran többször is megerőszakolták. Akkor te most hogy mész ismerösökkel inni, utána egyetlen csók/puszi se lehet? Ja, a te-mint lehetséges áldozat-felelőssége.

Lieutenant Bona · http://eletesbirodalom.blog.hu/ 2013.03.21. 16:38:18

Természetesen a családon belüli erőszak a politikusok, azon belül is főképp a Fidesz és a KDNP hibája. Nem az összevert nőé, aki nem tett feljelentést, nem az apjáé/bátyjáé/barátjáé, stb. aki nem verte szájba az erőszakoskodót, hanem személyesen Orbán Viktor biztatja őket ütlegre. Ébresztő idióták, a sorsotok a saját kezetekben van.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.03.21. 16:45:59

@Lieutenant Bona: Statisztikailag a keresztények között van a legtöbb családon belüli erőszak.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.21. 16:59:06

@dr. Kóser Malac:

Nem! Az én atatisztikám szerint feleségük ellen a legtöbb erőszakot a latin rítusú katolikus papok követik el. Az arány borzalmas: 99 % körüli. S mindezt azért csinálják, mert erre bíztatja őket Orbán, Gyurcsány, meg az Opus Dei.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.21. 17:03:09

@lbm:

Múltkor nálunk súlyos vita alakult ki a családban. A probléma az volt, hogy a Burger Kingbe vagy a McDonaldsba menjünk. Féltem, hogy a vita a tettlegességig fajulhat, így telefonáltam a rendőrséget, hogy tiltsák ki a feleségemet 24 órára a környezetemből. A rendőrség meg azt mondta, hogy nem szólhatnak bele, majd akkor szóljak, ha bicska áll a hátamban.

lbm · http://nertars.blog.hu 2013.03.21. 17:07:41

@nincs_itt: Én aztán sokat védem a jogokat, de abszolút egyet kell értsek veled. A bűnöző akkor mondott le a jogáról amikor a másokéba beletaposott. És ha ez így lenne bevezetve, akkor a rendőröknek is visszatérne a becsülete, a visszatartó ereje.

Lieutenant Bona · http://eletesbirodalom.blog.hu/ 2013.03.21. 17:08:01

@dr. Kóser Malac: Kissé kétkedem, ha nem veszed rossz néven. Nem azért, mert a keresztények jobb arcok, mint bárki más, hanem mert a zsaruk valószínűleg nem kérdeznek rá senki vallására kihallgatás közben. Ugyanakkor, ha mégis igazad van elsősorban a pápát tegyük felelőssé, hiszen ő a főnök.

2013.03.21. 17:11:35

@dr. Kóser Malac:

Statisztika ... Megkérdezik a bántalmazót a vallásáról netán? Miből mutatják ki ezt? Vagy a magukat papíron kereszténynek nevezőkről beszélsz, akiknek esetleg még kereszt is fityeg a nyakában? Megsúgom, annyi köztük a c. típusú, hogy csak néznél :)))

Keresztények gyilkolják gyermekeiket netán, ha arról van szó, hogy nem a megfelelőkkel járnak, vagy házasodnak? Azok adják át vallási bíróságoknak feleségüket, ha léhaságon érték, s nézik végig, ahogy a fejüket a ráhajigált kövekkel alaktalanná zúzzák? És a keresztények tartanak otthon korbácsot, vagy mutatnak rá egy-egy vallási törvényre, ha otthon nem úgy történik valami, ahogy jónak látják?

Szeretnék egy-egy statisztikát akkor ide Indiáról, Izraelről, Iránról, Kínáról, meglátjuk, ott hány keresztény hányat bántalmaz hány nemkeresztényhez képest ...

Lassan már tök érthetetlen, miért acsarogtok ennyire. Jézusra, az apostolokra, Szent Ferencre, meg még több milliárd, eddig a Földön élt becsületes, rendes emberre, aki LEGALÁBB megpróbált aszerint a jó tanács szerint élni, amit ez az út mutat. Tán a keresztény lett mára a világ szemetje ???

Te, figyu, ez a fajta keresztényellenesség, ami itt annak hatására tobzódik, hogy valaki hangulatot kelt egy blogbejegyzéssel, minő ritka jelenség, eléggé kóros, te pl. tán még a "legszívesebben kiirtanál" is, ugyi? :))) Beteg dolog ez, és nagyon átlátszó már.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.21. 17:21:52

@lbm:

Szerintem minden állampolgárt rendeljen be a rendőrség negyedévente, majd kapjon 3 pofont, hogy tudja a rohadék mi a rend. S legyenek az utcán csendőrök, akik minden gyanús alakot, hangoskodót, furcsán vigyorgó alakot, meg hülyén öltözött embert azonnal megvernek. LEGYEN REND!!!

lbm · http://nertars.blog.hu 2013.03.21. 17:24:26

@Kovácsné: Talán megragadtad a lényeget: ezek a bántalmazottak pont azért hallgatnak, titkolóznak sokáig, mert akkor jön a " mért hagytad?" " mért nem költözöl el?" "ne hagyd magad" nagyon velős kívülről tanácsot adó okos tanácsok. Ám a probléma sokkal összetettebb. Úgy ahogy azt te leírtad. Először piedesztálra emelés, meg a nagy lamúr, a színészkedés, aztán az éreztetés, hogy te butuska vagy, majd én tartom kézbe itt a dolgokat. Aztán jön a lelki terror, finom kis beszólások, és viták, hogy kivel, hol miért beszéltél,közénk akarnak állni stb. stb. És ilyenkor még nem kell bántalmazás ahhoz, hogy a megfelelni akarás, a kapcsolat egyben tartása miatt az immár "alacsonyabb rendű" fél ott hagyja a munkáját, ha ezt várják tőle, hanyagolja a barátait, a családját, és hopp, mire észbe kap, már nincs is mása csak a "domináns" párja. Ha ehhez még hozzájött egy gyermek akkor a kiszolgáltatottság minden szinten még erősebb, mind anyagilag, mind pedig a gyerek révén való zsarolhatóság okán. És ebben a helyzetben már a verés csak egy mozzanat, mivel az egészből nincs már kiút. Na ezt nem érti meg az emberek nagy része.

lbm · http://nertars.blog.hu 2013.03.21. 17:36:33

@Bloodscalp: "Nemrég volt egy hír a médiában, diáklányt leitattak/részeg lett-ugye akkor nézőpont kérdése, és jópáran többször is megerőszakolták. Akkor te most hogy mész ismerösökkel inni, utána egyetlen csók/puszi se lehet? Ja, a te-mint lehetséges áldozat-felelőssége."
Az alapvető probléma ott van, hogy ilyen nincs, hogy " lehetséges áldozat felelőssége". Mert attól, hogy nekem most épp mulatni van kedvem és most leiszom magam, még senkinek nincs joga megerőszakolni. Ugyanis ha én bemegyek egy ékszerboltba, attól még nem lophatok el valamit onnan csak azért mert az eladó épp nem a kezemet figyelte! A kettő ugyanaz. Mégsem hallottam még soha, hogy azért nem került börtönbe egy tolvaj, mert inkább az eladónak rótták fel, hogy mért nem figyelt jobban oda, és ezért felmentették a vád alól a lopós emberkét. Az alap törvény, hogy nem lopok mert tilos, és nem erőszakolhat meg senki egy nőt csak azért mert az épp becsiccsentett. Épp ezért verni sem verhetünk senkit csak azért mert az gyengébb, azaz áldozat típus...

Éhes_ló 2013.03.21. 18:01:20

Szar post.

Durván diszkriminatív a férfiakkal szemben, hazug módon leszűkíti a családon/párkapcsolaton belüli erőszakot a férfiak által elkövetett fizikai erőszakra, miközben sunyi módon hallgat a nők által folytatott lelki terrorról mely gyakran közvetlen kiváltó oka a férfi fizikai agressziójának, nem is szólva a lelki terrorral párosuló női fizikai erőszakról, melynek áldozatit nem csak a rendőrök röhögik ki.

A nők soxorosan több férfit ölnek meg, hajszolnak öngyilkosságba, fosztanak-, semmiznek ki, tesznek tönkre, vagy hajléktalanná a párkapcsolati konfliktusokban mint a férfiak nőt.

Ráadásul ezen esetek minden bírósági eljárásban, elképesztő többségben, elfogult, évtizedek statisztikáiban kimutathatóan hihetetlenül egyoldalúan ítélkező női bírák hoznak képtelenebbnél képtelenebb ítéleteket, megfosztva az apákat, férfiakat alap szülői jogaiktól, jövedelmük jelentős részétől, évtizedek során szerzett tulajdonuktól ab ovo, majd az évek során - minden panasz, per ellenére - passzívan tűrve és kényszerintézkedés nélkül hagyva és ezzel támogatva az anyai részről a gyerekek - mint túszok - felhasználásával elkövetett jogsértések tömegét, az apák folyamatos megalázását, gyermekeiktől és gyermekük sorsával kapcsolatos döntéseiktől való megfosztását.

A férfi - mint agresszor - egyoldalú képe a postban hamis és hazug.
A poster pedig egy mocsok alak.

lbm · http://nertars.blog.hu 2013.03.21. 18:39:33

@Éhes_ló: Nem a mondandóddal van a baj, hanem azzal, hogy ennek igazolásaként mocsok alaknak definiálsz. Ez az a stílus ami miatt téged valószínűleg igen ritkán hallgatnak meg figyelemmel. Normális hangnemben az általad leírtak figyelemreméltóak is lehetnének. A stílus maga az ember...

neoteny · http://word.blog.hu 2013.03.21. 18:41:43

@Éhes_ló:

+1

Azt nem is említetted hogy egy meggyilkolt gyerekkorú esetén a legvalószínűbb elkövető az anya.

Persze erre az a duma hogy hát az anya tölti a legtöbb időt a gyerek(ek)kel, mintha az valamiféle igazolás lenne...

kvadrillio 2013.03.21. 18:53:05

Amit Kövér gyakorol, az a legprimitívebb antikommunizmus, üres címkézés. Egyfajta politikai rasszizmus. Nem vitatkozik érvekkel, nem érdekli, mit akarnak az ellenfelek. Ha engem nem akarnak, akkor kommunisták, vagy az apjuk volt az. Akkor bevethetők ellenük a kigyúrt futballgengszterek, a gyorsan előrántható álcivilek.

Kövér mélyre süllyedt, s ott van vele pártjának többi, feltehetően frissebb elméjű vezetője.

...hahaha....Szanyi középső ujja 130 ezret kóstál, akkor Kövér RASSZIZMUSA, TÜNTETŐ DIÁKOK SZÜLEINEK ÓTVAROS MINŐSÍTÉSE HÁNYSZOR 1340 EZER ??????????

2013.03.21. 18:58:30

@Éhes_ló:

Egy ésszerű(nek látszó) magyarázatom van minderre: a férfinak alapból nagyobb szüksége van a nőre, mint fordítva. Egész civilizációnk, és annak egész kultúrája erről szól, meg hogy a kérdéses felek mit tesznek meg ennek érdekében, ez ellen, vagy e helyett ... :)

Éhes_ló 2013.03.21. 19:50:28

@lbm: ez alatt a post alatt ez egy kifejezetten visszafogott és szelíd stílus.
Valójában a durván férfiellenes és egyoldalú mocskolódásod sokkal durvább válasz kívánt volna.

De visszafogott voltam, és maradok is, mert egy magadfajta mocsokkal sem lehet úgy tárgyalni, mint ahogyan azt teszitek az általatok a PC kánon szerint szabadon üldözhetőnek és pusztíthatónak, gyötörhetőnek, meglophatónak, kifoszthatónak tekintettekkel, köztük a férfiakkal és a többségi társadalomhoz tartozó vidéki emberekkel és gyerekeikkel kapcsolatban is.

lbm · http://nertars.blog.hu 2013.03.21. 20:05:02

@Éhes_ló: "...a többségi társadalomhoz tartozó vidéki emberekkel és gyerekeikkel kapcsolatban is."
Értelek már: te új vagy itt nálam. Ez mindent megmagyaráz. Szerintem (sőt! kifejezetten invitállak rá) nézz itt körül nálam. Olvasgass, véleményezz, állom a sarat, már megszoktam ( időnként sok az olvasóm...) , aztán amikor ezt megtetted, térjünk vissza arra az utolsó mondatodra, amiből beidéztem.
Az Ormánság (igydolgozunk.blog.hu/2012/09/07/hogyan_elj_az_ormansagban ezen a blogon is némileg körül nézhetsz) kimondottan kedvenc témám, plusz erősen "gyötröm" még a munkanélkülieket, rokkantakat, időseket és gyerekeket, ja meg még a hajléktalanokat is.
De ha nem, hát nem... Tulajdonképpen fogalmam sincs mi bajod van velem, de hát így jártam...

Éhes_ló 2013.03.21. 21:10:06

@lbm: A véleményemet fenntartom és a hivatkozáson fellelhető blogon sem találtam olyasmit amitől megváltozna.
A tenyészkancaság és az anyaság közötti különbségtételre képtelenséged pedig inkább elkeserít, de ez legyen a te és a párod baja.

lbm · http://nertars.blog.hu 2013.03.21. 21:35:39

@Éhes_ló: Hát mit is írhatnék erre?... Aludj jól és álmodj ennél sokkal szebbeket. :-) Én is így teszek.

nincs1itt 2013.03.22. 06:38:17

@lbm: @Éhes_ló: Valahol mindkettőtöknek igaza van. Nem, nem akarok fogadatlan prókátor lenni, csak a magam tapasztalataiból merítve, állíthatom - teljes bizonyossággal - a bíróságok teljesen elfogult, egyoldalú ítélkezési gyakorlatát a férfiakkal szemben. Csak egy "szimpla" válás, ahol a "nő" - szándékos az idézőjel - a legkisebb empátiát sem tanusítja a gyermekei apjával szemben, a bíró(leggyakrabban nő) pedig automatikusan hozza meg az ítéletet, a "nő" javára. Ebben az esetben (is), mint pajzsot tolja maga előtt a gyerekeket, gyakorlatilag bármit elérhet, talán a kerékbe törés kivételével, amit csak akar. A legtöbbször MINDENT akar. Kérdezzetek körbe a hajléktalan férfiak körében, hogyan kezdődött a kálváriájuk...
ON
Nekem teljesen mindegy, hogy milyen nemű, vallású, bőrszínű, vagy etnikai csoporthoz tartozó az elkövetője, bárminemű jogsértésnek, a retorzióknak be kell következnie, mindenféle mérlegelés nélkül. De ameddig a PC határozza meg, a bűnüldözés és az ítélkezés gyakorlatát, addig marad ez az áldatlan állapot.

nincs1itt 2013.03.22. 06:44:19

@dr. Kóser Malac: Ejnye, mivel a legnagyobb számban, több mint 2 milliárd keresztény van, ezért. De pl a muszlimban nem is készítenek ilyesféle statisztikát, pedig ők is majd 2 milliárdnyian vannak.Ott nem ritka, hogy tegnap halálra köveznek egy nőt, meg holnap is fognak, de legalább megkorbácsolják, mert nem viselt abaját, esetleg a férj úgy gondolta, hogy házasságtörést követett el a nő. Szóval, nagyon elég lesz a keresztények vegzálásából.

nincs1itt 2013.03.22. 06:49:36

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Ne igyál többet! Igen, legyen REND, jogbiztonság. Ha kell, akkor kevésbé "liberális" elvek mentén. Mert látod, látjuk, tapasztaljuk, hová is vezetett a liberalizmus. A bűnözőnek jogai vannak, ahogy korábban is írtam, amint elköveti a bűncselekményt - mindegy a súlya - azonnal elveszíti MINDEN szerzett jogát. Hiszen mérlegelhet, ha rosszul dönt, akkor viselje a következményeket.
Láttál már az USA-ban intézkedő rendőrt?? Gondolom igen. Akkor gondolkodj el, hogy az egyszerű közúti igazoltatásnál, miért markolássza a fegyverét!

Éhes_ló 2013.03.22. 07:42:42

@nincs_itt: Az offpost megjegyzéseddel kapcsolatban nincs vitánk.

A többiben van.
A poster durva egyoldalúsága pont az ellenkezőjére utal, mint amiről írsz és az én hozzászólásom pont arra próbált rámutatni (és te is ezt igazolod vissza az offpost véleményeddel, tapasztalatoddal).

Ezért bár a leírt elvben nincsen vitánk, de a poster erről sunyi módon nem szólt egy fél szót sem.
Szimplán negatívan általánosítva, alpári és hazug módon (sokadjára) rárontott a férfiakra, a társadalom egyik felére - tisztán a nemi identitásuk alapján.
Ez elképesztő és nem első alkalommal történik meg sem itt, sem a médiában, politikai színtereken, nagy nyilvánosság előtt.

Mindezt minden következmény nélkül, bármiféle ellenvélemény, ellenérv kifejtésének lehetősége nélkül.
Ez alpári náci eljárás.
De írhatnám bolsevikinek is.

nincs1itt 2013.03.22. 08:00:28

@Éhes_ló: Sajnos, a "közbeszéd" mára odáig TORZULT, éppen a liberális nyavalygások miatt, hogy szinte kizárólag a férfi lehet az erőszaktevő. (Ahogy elnézem a mai "férfiakat", megmosolyogtató sztereotípia) Azzal senki nem akar foglalkozni, hogy mi a VALÓDI oka az agresszió kitörésének. Mert vannak eleve "ilyen emberek", akik lelki/fizikai terrorral "oldják" meg a problémáikat. De vannak olyanok - szerintem a többség ide tartozik - akik a mindennapok frusztrációja, kilátástalansága miatt sodródnak ide. Ez egyrészt a mo.-i viszonyok, másrészt az emberi gyengeség következménye. Az okokat nem vizsgálják, sajnos a poszt is viszonylag elfogultnak tekinthető ebből a szempontból, mert a férfi egy "állat", minden nő áldozat. Mindketten tudjuk, hogy ez nem igaz. A saját tapasztalatom - nem tartozik ide a pontos leírása - ezt támasztja alá, még akkor is ha teljesen világos tények bizonyítják a "nő" felelősségét a kialakult helyzetben. Automatizmus, hogy "védjük meg a nőt", gyakorta elvtelenül, pusztán a PC és/vagy a megszokás miatt.

Éhes_ló 2013.03.22. 08:34:15

@nincs_itt: sok mindenben értünk egyet, de alapos különbségek is vannak az álláspontjaink között.

Nem érdekel az elkövetett erőszakos cselekmények (leki terror, bántalmazás stb.)oka, mert ez a büntető eljárás és a bírói ítélkezés ügye (lehet). Ennek minőségét emelni szükséges és az egyoldalú (férfi és női) bírókat el kell távolítani a bírói karból, minél előbb annál jobb.

A BTK magát az erőszak cselekményt kell büntetni rendelje, nemtől függetlenül.
A közbeszéd magát az erőszakcselekményt kell elítélje, nemtől függetlenül és nem válhat a férfitársadalom lincsbírójává pár túlreprezentált és elmebeteg feminista és a náci elveket valló szervezeteik miatt.

nincs1itt 2013.03.22. 08:42:44

@Éhes_ló: Talán nem is annyira sok a "nézeteltérés" közöttünk. Megpróbáltam árnyalni a kérdést, de alapvetően egyetértek a véleményeddel! A feminizmus, hm, valóban "érdekes" fejleménye a civilizációnak. Számomra és az egészséges férfiak számára a nő, sőt a NŐ, minden korban egyenrangú társnak számított. Nem volt szükségem a feminizmusra, hogy lássam sok szempontból többre képesek, másként látják és élik a világot, és ez JÓ. A férfiak megkülönböztetése éppen annyira káros, mint a nőké, bármilyen szempontból és módon történjék is! Sajnos a helyzet, jelenleg, az amit leírtál, gyakran elvtelenül és oktalanul védik egyik vagy másik nemet. Ezen kellene változtatni, illetve az olyan egészségtelen beidegződéseken, amelyek ezt a gyakorlatot erősítik.

Éhes_ló 2013.03.22. 09:03:20

@nincs_itt: akkor most jutottunk konszenzusra.
Szép napot és jó hétvégét, ha a mai melóddal végeztél!

KopaszMercis 2013.03.22. 14:43:16

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Hat nem csodalom, az atvandorolt fidesz szavazok nem szoktak le a rasszizmusrol ez teny ;)

lbm · http://nertars.blog.hu 2013.03.22. 16:16:25

@nincs_itt: Éhes ló-nak sem mondtam ellent. Neki pont azt próbáltam kommunikálni, hogyha mindazt amit kifejtett itt, egy olyan formában teszi meg mint ahogy te most, akkor máris lehet kulturáltan eszmecserét folytatni, és még azt is hozzátettem, hogy amit sérelmez abban bizony én is látok igazságot. Szóval én is éreztem már az elején, hogy tulajdonképpen tök korrekt amit ír, csak épp neki esett a személyemnek, miközben sértegetett, pedig még egy szép kerek párbeszéd is kialakulhatott volna az általa felvetett problémából. Nem sértődtem meg, csak igazából dühített, hogy egy értelmes, kivesézésre alkalmas nézőpontot ( ami az övé), hülye személyeskedéssel tönkretett.
süti beállítások módosítása