2012.11.26.
19:47

Írta: lbm

Viktori levél a Télapónak!

csizma_1353955638.jpg_241x209

Kedves Télpó/m!

Tudom, hogy most megtisztelve érzed magad, hogy maga a NERország feje ír neked levelet, de piha!... Szóra sem érdemes. Tényleg kedvellek, jó fej öreg vagy. Nyugdíjba soha nem mész, meg munkanélküli sem vagy, és hát még a Kövér se mongya' rád, hogy komcsi vagy, úgyhogy minta polgárként üzemelsz. (Ha gondolod meg is jutalmazhatlak egy-két pályázattal, és támogatással... Csak egyeztess a titkárnőmmel, aztán megdumáljuk...)

Azért írok neked, mert hát igen jó kisfiú voltam az idén (is), és hát mi tagadás, számítok némi ajándékra a csízmámba. Mert megérdemlem! Ha te azt tudnád mennyire nehéz vezetni ezt a félázsiai népemet, hogy milyen megátalkodottak ezek... Pedig mit meg nem teszek értük! Sem a szót, sem a pénzüket nem sajnálom arra, hogy megértessem velük mennyire jó nekik most itten... Mind hiába! Úgyhogy ha már itt a december, gondoltam kérek ezt-azt tőled.

Az van, hogy először is szeretném ha lenne pénz. Sok pénz! Főleg az "öri-bariknak" meg nekem. De jó lenne ha annyit küldenél, hogy maradjon az államkasszába is, meg a népnek, mert akkor valahogy könnyebb lenne elfogadtatnom velük hogy turulban születtek, meg ilyenek, hogy aztán rám szavazzanak 2014-ben. Ennek érdekében akár Parlament összes ablakát telerakom neked csízmával. (Ha pénz nincs, akkor alternatív megoldásként javasolnám, hogy a 2014-es év beköszöntét told ki, úgy 10-12 évvel későbbre, de erre majd visszatérünk 2013-as decemberi levelemben...) Szeretnék még egy sokkal nagyobb békemenetet is, mer’ az jó! Úgy szeretem ha szeretnek!

Kérnék még két-három turulszobrot, de olyanokat amelyek az ópusztaszeri-t is felülmúlják! A nagyság a gyengém… Gondolom megérted hisz nézz rám, meg a méreteimre…

Ezeken túl, jó lenne ha az IMF megszeretne, meg a „leminősítő” intézetek is. Nézd meg! Nyakunkon a karácsony és ezeknek még ez sem szent! Hát meddig tartana ha a szeretet ünnepének közeledtével kicsit szebben vélekednének rólunk? Szóval ha megtennéd, hogy intézkedsz ez ügyben, azt meghálálnám, például óriás „ Szeretünk Télapó” plakátokkal a BKV buszokon ( persze csak ha a „gyurcsány-bajnai gonosz volt” kampány lement…).  Ha mindezt megkaptam, szemet hunynék afölött, ha egy-két dolgot magaddal vinnél. Például a Gyurcsányt, de legfőképp a Bajnait! De ezt már tavaly is megírtam neked, aztán mégis itt hagytad őket a nyakamon, egy-egy virgáccsal amivel ők verik el rajtam a port és nem én őrajtuk…

Na mindegy, én megpróbáltam amit lehet.

Aztán remélem megkapom amit kérek, mert ha nem akkor elküldöm neked a Matolcsyt oda Hóországba, és aztán éjjel nappal módosítgathatjátok a költségvetést… Úgyhogy jól gondold meg!...

 

Csókol: Viktorfiú!

 

Szólj hozzá!

Címkék: NERségek

A bejegyzés trackback címe:

https://nertars.blog.hu/api/trackback/id/tr634926956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása